Veelgestelde vragen

Algemeen

1. Kan ik direct bij Electrolux apparaten kopen?
Nee, het is niet mogelijk voor particulieren om apparaten bij Electrolux te kopen. Klik op verkoopadressen om een verkooppunt te zoeken.

2. Waar vind ik een verkooppunt?
Ga naar verkoopadressen om een verkooppunt bij u in de buurt te zoeken.

3. Hoe kan ik een brochure aanvragen?
Ga op deze site naar Service, brochure waar u brochures kunt downloaden. Ook kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier zodat wij u een brochure opsturen.

4. Kan ik een showroom bezoeken in Alphen aan den Rijn waar ik Electrolux apparaten kan bekijken en uitproberen?
In onze showroom in Alphen aan den Rijn kunt u de nieuwste producten van AEG bekijken en uitproberen. Ga naar onze website: www.Electrolux.nl/showroom  

5. Waar kan ik mijn product registreren? 
Vanzelfsprekend kunt u ook tijdens het gebruik van uw product op Electrolux rekenen. Daarom nodigen wij u van harte uit u te registreren op onze internetsite www.mijnapparaten.nl. Wij kunnen u dan nog beter van dienst zijn met informatie over producten, gebruiksaanwijzingen, tips, innovaties, oplossingen voor storingen etc.

6. Wat is het verschil tussen waterstop en waterstop+? 
Met waterstop is alleen de kraan en slang beveiligd, Waterstop+ betekent beveiliging tegen overloop --> weglopen van water uit - van het apparaat. In geval van nood zorgt een pomp er voor, dat het water wordt weggepompt, zelfs als het apparaat is uitgeschakeld.

7. Ik wil graag een gebruiksaanwijzing van mijn apparaat.
Al onze gebruiksaanwijzingen zijn te downloaden onder handleidingen.

8. Kan ik mijn apparaat meenemen naar het buitenland? 
Uit onze ervaring raden wij het u af om apparaten in het buitenland te gebruiken, aangezien de netspanning en frequentie kunnen afwijken. Wij adviseren u om apparaten aan te schaffen van de lokale markt.

9. Wat is de garantietermijn van mijn stofzuiger?
U heeft 24 maanden fabrieksgarantie bij normaal gebruik zie hiervoor ook garantie.

10. De zuigbuis van mijn stofzuiger valt uit de slang, past niet goed in elkaar. 
Mogelijk is de zuigbuis licht vervormd, waardoor beide delen niet goed passen. Wij adviseren u de stofzuiger mee te nemen naar uw leverancier, mogelijk kunnen zij zien wat er aan de hand is. Zo niet, dan hebben zij altijd de mogelijkheid om de stofzuiger ter beoordeling naar onze werkplaats op te sturen. Het is namelijk vrijwel onmogelijk om op afstand een diagnose te stellen zonder het probleem eerst gezien te hebben.

11. Hoe kan ik nagaan hoe oud mijn apparaat is?
Dit kunt u doen met behulp van het serienummer op het typeplaatje. Het eerste cijfer geeft het jaartal aan en het tweede en derde cijfer geven de productieweek aan. Bijvoorbeeld 13500016 : week 35 in 2001.

12. Op zoek naar accessoires of onderdelen voor uw huishoudelijk apparaat?  Electrolux Distriparts verkoopt onderdelen en accessoires voor uw huishoudelijke apparaten. Er is een ruim assortiment aan kookgerei, schoonmaakmiddelen speciaal afgestemd op uw apparaat en handige accessoires voor uw koelkast of wasautomaat. Neem een kijkje in onze webshop

 
Naar een vriend(in) verzenden

Naar meer vrienden verzenden

Bekijk een voorbeeld van deze e-mail Beste, ik zag dit apparaat op de website van Electrolux en misschien ben je hierin wel geïnteresseerd.

Sluiten