Veelgestelde vragen

Garantie

1. Ik heb garantie bijgekocht, maar nu is mijn apparaat omgeruild. Is de garantie overdraagbaar?
Ja, dit is mogelijk. Het certificaat kan worden omgezet naar het nieuwe apparaat. Indien u de nieuwe gegevens (model, pnc nummer en serienummer), samen met het garantie certificaatnummer mailt naar: onze service afdeling, dan zal het garantiecertificaat aangepast worden.

2. Ik heb een AEG garantiecertificaat, maar de gegevens kloppen niet (b.v. verhuisd, of naam is veranderd). 
Als u de wijzigingen stuurt naar onze service afdeling, dan worden de gegevens aangepast en wordt u een nieuw pasje toegestuurd.

3. Heb ik bij een aankoop via internet ook garantie?
Bij een aankoop via internet heeft u ook 24 maanden garantie op uw apparaat.

4. Betaal ik voorrijkosten in de garantieperiode?
Mits er geen sprake is van een gebruikersfout, betaalt u geen voorrijkosten in de garantieperiode.

5. Heb ik garantie op een apparaat dat in het buitenland gekocht is?
De garantievoorwaarden gelden in het land waar het apparaat staat.

6. Hoe lang heb ik garantie op mijn apparaat?
Mits er geen sprake is van een gebruikersfout, geldt er een garantieperiode van 24 maanden na aanschafdatum.

 
Naar een vriend(in) verzenden

Naar meer vrienden verzenden

Bekijk een voorbeeld van deze e-mail Beste, ik zag dit apparaat op de website van Electrolux en misschien ben je hierin wel geïnteresseerd.

Sluiten