1. Ik zoek stoomovenschalen. Verkopen jullie die?
Ja die verkopen wij. Deze kunt u hier vinden in de onze webshop.

2. Ik heb een onderdeel/accessoire besteld via de website. Kan ik het product via de post volgen?
Nee dat is helaas niet mogelijk. We versturen de pakketten via G.L.S.

3. Ik heb net een bestelling geplaatst voor een onderdeel/accessoire, maar ik heb geen bevestiging gehad. Wat nu?
Dan is de bestelling niet doorgekomen bij Electrolux Distriparts, de bestelling is dan ook niet geplaatst en u kunt dan het beste het arikelen of artikelen opnieuw bestellen.

4. Ik zoek een bepaald soort onderdeel voor mijn huishoudeljike apparaat. Verkopen jullie die?
Wij verkopen zeer veel onderdelen. Bekijk de onderdelen is de onze webshop

5. Ik heb een onderdeel/accessoire gekocht, maar ben er niet tevreden over. Kan ik deze ruilen?
Ja, u kunt deze binnen 2 weken na ontvangst terug sturen. Het onderdeel/accessoire dient in nieuwstaat te zijn en de huidige verpakking dient u mee terug te sturen. Het bedrag zal dan aan u worden gecrediteerd, zonder de verzendkosten. De kosten voor het retour sturen van het pakket dient u zelf te betalen. Het adres waar u het naartoe terug kunt sturen is:

6. Ik heb al eerder een onderdeel/accessoire besteld, maar ik ben mijn wachtwoord kwijt van de site. Wat nu? 
U kunt uw wachtwoord opvragen via de webshop met uw geregistreerd emailadres. Het wachtwoord wordt dan naar u toe verzonden.

7. Ik zoek een bepaald soort stofzuigerzak. Verkopen jullie stofzuigerzakken?
Ja, via opgave van het productnummer in het bewuste zoekveld van de stofzuiger kunt u de de onderdelen en accessoires vinden. 

8. Verkopen jullie ook onderdelen/accessoires van stofzuigers?
Ja, via opgave van het productnummer in het bewuste zoekveld van de stofzuiger kunt u de de onderdelen en accessoires vinden.

 
Naar een vriend(in) verzenden

Naar meer vrienden verzenden

Bekijk een voorbeeld van deze e-mail Beste, ik zag dit apparaat op de website van Electrolux en misschien ben je hierin wel geïnteresseerd.

Sluiten