Veelgestelde vragen

Service

1. Hoe lang heb ik garantie op een reparatie?
Op elke door onze servicedienst uitgevoerde reparatie zal bij normaal huishoudelijk gebruik een volledige garantie van minimaal 3 maanden worden gegeven. Deze garantie omvat het kosteloos uitvoeren van een hernieuwde reparatie. Op de uitgewisselde en betaalde onderdelen geldt een garantietermijn van 12 maanden. Bij een beroep op garantie op de reparatie dient de consument op verzoek de gespecificeerde rekening van de voorgaande reparatie aan de technicus te overleggen.

2. Wat houdt de post klein materiaal op de factuur in?
Hiermee wordt niet materiaal voor het huishoudelijk apparaat bedoeld maar materiaal wat de technicus gebruikt bij zijn werk bijv. papier, pen, laptop enz.

3. Waar vind ik het pnc (productnummer)? 
Het PNC is een 9-cijferig nummer en staat op het typeplaatje. Klik hier voor een voorbeeld van het typeplaatje.

4. Kan ik mijn apparaat ook opsturen ter reparatie?
Alleen stofzuigers en klein huishoudelijke apparaten kunnen worden opgestuurd naar onze werkplaats. U hoeft vooraf geen contact op te nemen met ons. Indien u het pakket opstuurt vergeet niet om de volgende gegevens bij te voegen: Kopie aankoopbon, klachtomschrijving, naam, adres, woonplaats en telefoonnummer. Het adres waar u uw apparaat naar toe kunt sturen is: Electrolux Serviceafdeling Werkplaats, Vennootsweg 1, 2404 CG, Alphen aan den Rijn

5. Waar kan ik een service afspraak laten inplannen? 
U kunt een bezoek van één van onze hoog opgeleide technici aanvragen via deze website. Klik daarvoor op deze link.

6. Wat gebeurt er als de technicus schade veroorzaakt tijdens de reparatie?
Bij een geval van schade verzoeken wij u dit schriftelijk te melden bij de afdeling consumentenbelangen via deze website. 

7. Hoe laat komt de technicus?
U kunt op de werkdag voorafgaande het bezoek, door op deze link te klikken, het tijdsblok vinden in welk de technicus komt.

8. Ik heb een foutcode op mijn wasmachine. Wat betekent dat?
Electrolux heeft een speciale website voor extra informatie over apparaten en service: vragenboom die u helpt om zelf de storing op te lossen. Mocht dit niet lukken kunt u aan het einde van de vragenlijst online het bezoek van een service technicus aanvragen.

 
Naar een vriend(in) verzenden

Naar meer vrienden verzenden

Bekijk een voorbeeld van deze e-mail Beste, ik zag dit apparaat op de website van Electrolux en misschien ben je hierin wel geïnteresseerd.

Sluiten