Toegankelijkheidsinformatie
Electrolux streeft ernaar haar websites en mobiele applicaties toegankelijk te maken voor iedereen, in lijn met de European Accessibility Act. Deze wet is omgezet in nationale regelgeving en gebaseerd op de Europese norm EN 301 549 en de internationale richtlijn WCAG 2.2, niveau AA.
Op deze pagina lees je hoe je eventuele toegankelijkheidsproblemen kunt melden, zodat we deze kunnen oplossen. Ook vind je informatie over hoe je onze klantendienst kunt contacteren voor hulp bij toegankelijkheidsfuncties, bijvoorbeeld bij het aankopen van een product of het boeken van een service.
Deze toegankelijkheidsinformatie geldt voor onze consumentgerichte e-commercediensten die op afstand worden aangeboden via onze websites en mobiele applicaties, zoals het online winkelen via onze platformen.
Technische informatie over de toegankelijkheid van onze websites en apps
Onze websites en apps ondersteunen de nieuwste versies van alle grote browsers (zoals Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari en andere op Chromium gebaseerde browsers). De weergave past zich automatisch aan elk schermformaat (desktop, mobiel en tablet).
We hebben interne tests uitgevoerd met schermlezers, toetsenbordnavigatie en spraakbediening. Daarnaast zijn onze websites en apps getest op de nieuwste versies van Android- en iOS-platformen, inclusief gebruikerstests.
Een probleem melden
Technische oplossingen voor toegankelijkheid kunnen variëren. Electrolux staat open voor feedback van gebruikers om de toegankelijkheid van onze e-commercesites en apps te verbeteren.
Ervaar je problemen met de toegankelijkheid op een van onze digitale platforms, systemen of diensten? Laat het ons weten via e-mail op accessibility@electrolux.com. (Let op: dit is een no-reply-adres. Voor vragen kun je terecht bij onze klantendienst.)
Om ons te helpen het probleem beter te begrijpen, vragen we je indien mogelijk de volgende informatie mee te sturen:
-
Een korte beschrijving van wat je wilde doen en wat het probleem was
-
De gebruikte browser of mobiele app, en het land waarin je je bevindt
-
Een link naar of screenshot van de pagina waar het probleem zich voordeed
Onze klantendienst is bereikbaar via de chat of telefonisch via onze websites en apps om je te ondersteunen bij het gebruik van de toegankelijkheidsfuncties.
Conformiteitsstatus
We testen en monitoren voortdurend de toegankelijkheid van onze websites en mobiele applicaties. Daarbij werken we waar nodig samen met externe experts en gebruiken we zowel handmatige als geautomatiseerde tests.
De website bevat niet alleen inhoud voor consumenten, maar ook voor andere doelgroepen zoals professionele technici. E-commerce-inhoud die niet gericht is op consumenten valt buiten de scope van de toegankelijkheidseisen.
Datum van deze toegankelijkheidsinformatie: 25 juni 2025